Sprzedawcy sztucznie wydłużają świąteczny czas, by zwiększyć obroty

Autor: Życie Warszawy 4 października 2011 09:36

Zdaniem Rafała Betlejewskiego, specjalisty od reklamy i zachowań konsumenckich, Boże Narodzenie to gigantyczna machina marketingowa. Ceny w tym okresie szybują nawet o kilkadziesiąt procent w górę. Sprzedawcy specjalnie sztucznie wydłużają ten czas, by zwiększyć obroty - czytamy w Życiu Warszawy.

Niedawno w sieci Lidl pojawiła się ekspozycja z bożonarodzeniową ofertą. Przedstawiciele sieci zapewniają jednak, że wprowadzenie ich na przełomie września i października spotyka się z zadowoleniem klientów.

Podobał się artykuł? Podziel się!

IX EUROPEJSKI KONGRES GOSPODARCZY

10-12 maja 2017 • Katowice • Międzynarodowe Centrum Kongresowe i Spodek


WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11686

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane