PARTNER PORTALU partner portalu - www.frigologistics.pl

Sprzedaż batonów i wafli w salonach Kolportera rośnie o 7 proc. rdr.

Autor: dlahandlu.pl 24 marca 2015 18:19

Sprzedaż batonów i wafli w salonikach prasowych Kolportera i salonach Top-Press wzrosła w ubiegłym roku o 7,21 proc. w porównaniu do roku 2013.

Batony i wafle pozostają niemiennie jedynymi z najpopularniejszych słodyczy oferowanych przez sieć handlową Kolportera.

Przykładowo w lutym 2015 roku do sprzedaży zostały wprowadzone "Góralki", które już w pierwszym miesiącu znalazły się w czołówce najchętniej kupowanych produktów przez klientów saloników prasowych i salonów Top-Press. Jak inforumją przedstawiciele firmy wśród popularnych wafelków i batonów są także "Grześki" w czekoladzie, "Princessa" oraz "Prince Polo Classic".

- Wartość sprzedaży tych produktów w naszej sieci wzrosła w ubiegłym roku o 7,21 proc. w porównaniu z rokiem 2013 - informuje Tomasz Latos z Biura Handlowego Kolportera. - Mniejszą sprzedaż batonów notujemy w miesiącach letnich, ponieważ w tym okresie ze względu na wyższą temperaturę nasze punkty, w których nie ma klimatyzacji, zamiast wyrobów czekoladowych oferują przede wszystkim wafle - wyjaśnia.

Wrażliwość na wysokie temperatury nie jest w opinii przedstawicieli Kolportera jedyną trudnością w handlu wyrobami czekoladowymi. Istotne bywają dylematy związane z krótkimi terminami przydatności do spożycia, a także koniecznością dobrej ekspozycji jako towaru impulsowego, najlepiej w strefie przykasowej.

Kolporter jest największym dystrybutorem prasy w Polsce. Oferuje obsługę punktów handlowych i sieci sprzedaży oraz świadczy usługi logistyczne i reklamowe.Jest właścicielem saloników prasowych i salonów Top-Press.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11517

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane