Sprzedaż bezpośrednia rośnie w kryzysie

Autor: Puls Biznesu 8 maja 2012 08:50

Firmy sprzedaży bezpośredniej notują rekordowe zwyżki, ale w Polsce to wciąż biznes niszowy - informuje "Puls Biznesu".


Na polskim rynku sprzedaży bezpośredniej działa zaledwie kilkadziesiąt firm. Sektor stanowi jedynie 1-2 proc. całej sprzedaży, ale to właśnie ten rodzaj handlu najbardziej zyskuje w ciężkich czasach.

"Polska jest piątym co do wielkości rynkiem tej sprzedaży w Unii Europejskiej. Niezaprzeczalnie kryzys nam pomaga" - uważa Konrad Szałkiewicz, dyrektor Herbalife na Polskę, Czechy i Słowację.


"Firmy, które dyskontują sprzedaż, notują zwyżki. Tam, gdzie można osiągnąć efekt skali i jest zaplecze dystrybucyjne, można zaproponować niższe ceny. Dzieje się tak w przypadku ziół, kosmetyków, odzieży i sprzedaż kwitnie" - uważa Maria Andrzej Faliński, dyrektor Polskiej Organizacji Handlu i Dystrybucji.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10920

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane