Sprzedaż bonów zwiększa obroty sieci handlowych

Autor: Puls Biznesu 2 grudnia 2010 09:08

W tym roku święta zapowiadają się w handlu rekordowo. Nie dość, że polskie rodziny, jak wynika z badania Deloitte, wydadzą na nie 18 proc. więcej niż w 2009 r., to firmy handlowe już czują duży wzrost popytu na paczki i bony podarunkowe ze strony przedsiębiorców - podaje Puls Biznesu.

Jerzy Mazgaj, prezes Alma Market stwierdza na łamach Pulsu Biznesu, że sprzedaż paczek i bonów podarunkowych w jego sieci rośnie w tym roku bardzo szybko: aż o 50 proc. w porównaniu z poprzednim.

Skoro firmy nie podwyższają zarobków, to przynajmniej starają się w taki sposób uhonorować pracowników. To, że biznes podarunkowy rośnie potwierdza także Sodexo, lider rynku bonów, z którego usług skorzystało już 40 tys. polskich firm - czytamy w Pulsie Biznesu.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10920

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane