Sprzedaż Carrefoura w Polsce niższa o 1 mln euro

Autor: dlahandlu.pl 11 marca 2016 10:42

Sprzedaż Carrefoura w Polsce niższa o 1 mln euro Sprzedaż Carrefoura w Polsce na stabilnym poziomie, fot. Stefan Ataman / Shutterstock.com

Sprzedaż sieci Carrefour w Polsce w ubiegłym roku osiągnęła wartość 1,678 mld euro. W 2014 roku była to kwota 1,679 mld euro, czyli rdr. jest o 1 mln euro niższa. Sieć zakończyła poprzedni rok w Polsce z 813 placówkami handlowymi, czyli przybyło jej 111 sklepów (w tym 108 convenience).

We Francji przychody sieci za 2015 rok wyniosły 36,272 mld euro (35,336 mld euro w 2014). Hiszpania zanotowała sprzedaż w wysokości 7,923 mld euro (7,787 mld euro za 2014). Włoskie sklepy sieci przyniosły 4,940 mld euro (rok wcześniej - 4,688 mld euro).

W Belgii sprzedaż wyniosła 3,967 mld euro w porównaniu do 3,968 mld euro w 2014 roku.
Rumunia zasiliła przychody sieci kwotą 1,215 mld euro (1,069 w 2014 rok).

Plany francuskiego detalisty na 2016 rok obejmują m.in. dynamiczny rozwój formatu convenience we wszystkich krajach. Carrefour zapowiada także dalsze inwestycje w modernizacje placówek na wszystkich rynkach oraz modernizację łańcucha dostaw i usprawnienie systemów informatycznych we Francji. 

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • MargorD 2016-03-14 06:48:25

    to spadła o 1 mld, czy jest prawie identyczna? o taki tytuł Carrefour mógłby się obrazić...

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11215

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane