PARTNER PORTALU partner portalu - www.frigologistics.pl

Sprzedaż H&M rośnie dzięki e-commerce

Autor: wyborcza.biz 16 marca 2015 14:37

Sprzedaż H&M rośnie dzięki e-commerce

H&M zanotował w lutym 15-procentowy wzrost sprzedaży w skali roku. To powyżej oczekiwań analityków, którzy szacowali wzrost sprzedaży na poziomie 13 proc. Sukces tkwi w nowych produktach i sprzedaży w sieci - podaje wyborcza.biz.

W następstwie prognoz analityków akcje giełdowe spółki podrożały o 2,1 proc., wyprzedzając tym samym inne europejskie spółki odzieżowe, których akcje wzrosły w tym czasie o 0,7 proc.

Według rzecznika prasowego spółki H&M, w pierwszym kwartale roku fiskalnego, czyli od grudnia do lutego, zanotował wzrost sprzedaży netto o 25 proc. do 40,3 mld koron szwedzkich (4,6 mld dolarów). Dobre wyniki są efektem słabego kursu szwedzkiej waluty wobec dolara, dzięki czemu H&M mógł odnotować lepsze wyniki finansowe - podaje wyborcza.biz.

Znaczący wzrost sprzedaży, jaki odnotowała firma H&M, wiąże się również z wprowadzeniem na rynek nowych produktów tej marki. Spółka intensywnie inwestuje w rynek e-commerce, a także w nowe linie ubrań. Pod koniec roku na półkach sklepowych tej firmy pojawiła się kolekcja odzieży sportowej. H&M stawia także na ubrania z wyższej półki dla bardziej wymagających klientów, którzy są gotowi zapłacić więcej.

W tym roku spółka H&M planuje otwarcie kolejnych 400 salonów. Pod koniec lutego na całym świecie spółka miała ponad 3,5 tys. salonów sprzedaży. W analogicznym okresie 2014 roku na świecie działały 3192 sklepy marki H&M.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11199

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 508972

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane