Sprzedaż jabłek w sieciach wzrosła od 20 do 100 proc.

Autor: Rzeczpospolita 2 grudnia 2014 09:14

W dwa miesiące sprzedaż jabłek w największych sieciach wzrosła od 20 do 100 proc. Na akcji "Jem bo polskie" zyskują także warzywa - czytamy w Rzeczpospolitej.

Jak informuje Rzeczpospolita Renata Juszkiewicz, prezes POHiD, przyznaje, że wstępne podsumowania wskazują, że w odniesieniu do sprzedaży z zeszłego roku mówić o wzroście sprzedaży jabłek od 20 do 100 procent. W ramach kampanii promowane są też inne produkty, m.in. brokuły, kapusta czy papryka, i w ich przypadku także widać pozytywne efekty.

Według szacunków sieci tzw. handlu nowoczesnego czyli super- i hipermarkety oraz dyskonty, odpowiadają za ok. 30 proc. krajowej sprzedaży jabłek, ogółem zaś kontrolują ok. 50 proc. wartości polskiego handlu. Jak podaje organizacja, z powodu rosyjskiego embarga do zagospodarowania jest ogromna ilość aż 700 tys. ton jabłek, które wcześniej trafiały na tamten rynek.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • b prac. marketu 2014-12-03 17:34:52

    Super tylko dlaczego jabłka tyle kosztują w marketach (1,00-1,80) skoro skupowane są po 0,30 zł. Niech POHiD tak nie lobbuje za swymi pracodawcami!!!

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10794

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane