REKLAMA
REKLAMA

Sprzedaż like for like Tesco w Polsce spadła o 6,6 proc.

Autor: www.dlahandlu.pl 5 grudnia 2012 10:24

Sprzedaż like for like Tesco w Polsce spadła o 6,6 proc.

Sprzedaż grupy Tesco po trzynastu tygodniach kończących się 24 listopada 2012 roku (III kwartał) wzrosła o 2,9 proc. przy stałych kursach wymiany z wyłączeniem benzyny. Zaś sprzedaż like for like całej grupy spadła o 1,3 proc.

REKLAMA
Sprzedaż w Europie z wyłączeniem benzyny wzrosła o 1,1 proc. licząc po stałym kursie wymiany. Przy czym sprzedaż like for like spadła o 3,6 proc. W Polsce Tesco zanotowało spadek sprzedaży like for like o 6,6 proc.

Komentując te wyniki Philiph Clarke powiedział: Polska, Słowacja (spadek LfL o 2,1 proc.) i Czechy ( spadek LfL o 9,2 proc. ) zostały częściowo
dotknięte spowolnieniem gospodarczym, zmniejszeniem zaufania konsumentów i wzrastającym bezrobociem. Dobre wyniki i wzrost sprzedaży like for like odnotowała jedynie sprzedaż ubrań, zwłaszcza pod marką F&F. Jednocześnie pomimo spadku wydatków konsumentów w Europie Centralnej firma na większości rynków zwiększyła swoje udziały. Częściowo spadek wydatków w Europie został zrównoważony przez lepsze dane z rynku azjatyckiego. - Z nadzieją oczekuję sezonu świątecznego i jestem pewien, że nasze wysiłki, by poprawić komfort zakupów dla klientów przyniosą rezultaty - zakończył Clarke i dodał, że niestety w Europie spodziewa się dalszego spadku wydatków konsumpcyjnych.

 


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12742

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA