Sprzedaż lokali w pasażach Czerwona Torebka przyniosła 42 mln zł zysku

Autor: pr, www.dlahandlu.pl 25 listopada 2014 10:08

Czerwona Torebka oferuje inwestorom sprzedaż i najem zwrotny lokali w sieci pasaży handlowo-usługowych. Jak informuje spółka, w ciągu pierwszych trzech kwartałów 2014 r. dynamika sprzedaży w stosunku do analogicznego okresu ubiegłego roku wyniosła 214 proc., co przełożyło się na kwotę 42 mln zł netto. Firma planuje do końca roku zwiększyć przychody ze sprzedaży o kolejne 16 mln zł.

Oferta produktu inwestycyjnego firmy Czerwona Torebka polega na sprzedaży pełnego prawa własności do pojedynczych lokali, a także ich pakietów i całych pasaży w modelu najmu zwrotnego. Kupując lokal w pasażu za około 300 tys. złotych i oddając go spółce w zarządzanie, inwestor czerpie zysk z tytułu wynajmu należącej do niego nieruchomości.
W umowie ma zapewniony, wypłacany kwartalnie przez 15 lat, 8-procentowy zysk waloryzowany co roku o wartość wskaźnika inflacji. Spółka Czerwona Torebka - operator jest odpowiedzialna za komercjalizację i ponosi jednocześnie wszystkie koszty związane z posiadaniem 

Oferta sprzedaży lokali w pasażach Czerwona Torebka jest skierowana do wszystkich inwestorów, którzy poszukują możliwości pomnażania zgromadzonego kapitału. Są to zarówno właściciele firm, jak i osoby nieprowadzące własnej działalności gospodarczej.

- Grupa inwestorów, którzy nawiązali współpracę ze spółką stale rośnie. Dotychczasowe wyniki sprzedaży wskazują na wzrostową tendencję kupna pakietów i całych pasaży handlowych. Ponadto, między innymi dzięki wysokiej jakości obsługi posprzedażowej i pełnemu respektowaniu terminów wypłat czynszów najmu (od 2013 r. spółka wypłaciła inwestorom prawie 6 mln zł netto), blisko połowa obecnych inwestorów podjęła decyzję o zakupie kolejnych lokali. Spółka docenia współpracę ze stałymi klientami, dlatego raz na pół roku przygotowuje dla nich specjalną i limitowaną ofertę lokali w niższych cenach. Obecnie trwająca do 19 grudnia akcja obejmuje sześć lokalizacji, m.in. cieszące się dużym powodzeniem Szczecin, Łódź i Tarnowskie Góry - mówi Tomasz Jurga, członek zarządu spółki Czerwona Torebka.

Obecnie spółka zarządza 65 pasażami na terenie całego kraju. Ich poziom komercjalizacji wynosi ok. 90%. Wśród najemców pasaży Czerwona Torebka oprócz regionalnych przedsiębiorców, znajdują się znane ogólnopolskie marki takie jak Rossmann, Pepco, Neonet, MediaExpert czy Euro RTV AGD.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10467

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane