REKLAMA
REKLAMA

Sprzedaż Organic Farma Zdrowia w tym roku ma wynieść 100 mln zł

Autor: www.dlahandlu.pl 5 kwietnia 2012 13:31

Sprzedaż Organic Farma Zdrowia w tym roku ma wynieść 100 mln zł

80 mln złotych - tyle wyniosła w 2011 roku sprzedaż Organic Farma Zdrowia i kapitałowo z nią powiązanych spółek na rynku zdrowych stylów życia. W zasięgu na 2012 jest to 100 mln.

REKLAMA

- Rok 2011 to przede wszystkim okres niezwykłej dynamiki wzrostu sprzedaży wszystkich spółek będących w tym strategicznym aliansie (Organic Farma Zdrowia + Eko-Wital + Bio Planet + Green Way) - podsumowuje zarząd spółki.

Sprzedaż Organic Farma Zdrowia S.A. za cały 2011 rok, zakończona na poziomie 31,725 mln złotych, stanowi 40,1% wzrostu w stosunku 2010 roku, stanowi rekordową sprzedaż roczną w historii spółki i piąty rok wzrostowy ze średnią roczną na poziomie blisko 32%.

Wynik EBITDA na koniec roku wyniósł -796 tyś. zł i był o 30% lepszy od wyniku z przed roku. Strata netto była mniejsza o 20% w stosunku do straty z 2010 roku i wyniosła -1.463 tyś. zł.


W ciągu ponad 5 lat, spółka Organic Farma Zdrowia S.A. stała się niepodważalnym liderem rynku z liczbą 21 delikatesów na terenie 9 miast Polski wraz z delikatesami internetowymi www.ekosfera24.pl.

Spółka zakłada, że głównym rynkiem odbiorców jego produktów w ciągu najbliższych lat jest Polska. Strategią Spółki na lata 2012-2014 jest dalsze otwieranie delikatesów w najlepszych centrach handlowych, w miastach - powyżej 300 tys. mieszkańców (wyjątek stanowi miasto Płock ze względu na zamożność jego mieszkańców - średnie zarobki są tam na 3 miejscu w Polsce po Lubinie i Warszawie). Spółka zamierza również rozpocząć otwieranie lokali na najlepszych ulicach handlowych największych miast. Przykładem są już lokale w Warszawie - na ulicach Chmielnej i Fieldorfa.

Główne założenia rozwojowe na bieżący rok to m.in. : zwiększenie ilości produktów pod nowymi markami własnymi spółki : Every Day, Healthy Dayi Healthy Kids, potencjalne wprowadzenie kilku nowych marek własnych, usprawnianie łańcucha logistycznego, otwieranie nowych delikatesów w lokalizacjach gwarantujących dotarcie do grupy docelowej, rewitalizacja 3-4 delikatesów zgodnie z nową i sprawdzoną już koncepcją oraz  ścisła współpraca z zarządami spółek, w których Organic Farma Zdrowia jest inwestorem strategicznym, polegająca na wsparciu tych spółek w dalszym dynamicznym rozwoju.
 


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 13514

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA