Sprzedaż Paluszków Lubella wsparta loterią

Autor: dlahandlu.pl 16 maja 2012 13:58

Agencja fileld marketingowa SALES LINK odpowiada za akcję promocyjną dla Paluszków Lubella (Grupa Maspex Wadowice). Działania pod hasłem Wypieczony rozdaje nagrody potrwają do końca czerwca 2012 roku.


SALES LINK odpowiada za kreację, koncepcję, mechanizm i obsługę promocji. Agencja jest także autorem bohatera akcji - postaci Wypieczonego, rozrywkowego Paluszka Lubelli. Codziennie przez dwa miesiące, wszystkim lubiącym smaczne przekąski i dobrą zabawę, Wypieczony rozdaje nagrody: iPody nano. Aby wziąć udział w konkursie należy kupić paczkę Paluszków Lubella, zachować paragon, a następnie - tuż po pełnej godzinie - wysłać SMS z numerem paragonu. Każdego dnia wygrywają trzy osoby, które najszybciej wyślą SMS.

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • she:) 2012-05-17 12:34:39

    To w końcu loteria czy konkurs? To nie to samo.

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,98

  • Śr

    3,56

  • Min

    2,38

» Produkty » Sklepy » Regiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11056

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane