REKLAMA
REKLAMA

Sprzedaż Paluszków Lubella wsparta loterią

Autor: dlahandlu.pl 16 maja 2012 13:58

Agencja fileld marketingowa SALES LINK odpowiada za akcję promocyjną dla Paluszków Lubella (Grupa Maspex Wadowice). Działania pod hasłem Wypieczony rozdaje nagrody potrwają do końca czerwca 2012 roku.

REKLAMA

SALES LINK odpowiada za kreację, koncepcję, mechanizm i obsługę promocji. Agencja jest także autorem bohatera akcji - postaci Wypieczonego, rozrywkowego Paluszka Lubelli. Codziennie przez dwa miesiące, wszystkim lubiącym smaczne przekąski i dobrą zabawę, Wypieczony rozdaje nagrody: iPody nano. Aby wziąć udział w konkursie należy kupić paczkę Paluszków Lubella, zachować paragon, a następnie - tuż po pełnej godzinie - wysłać SMS z numerem paragonu. Każdego dnia wygrywają trzy osoby, które najszybciej wyślą SMS.

 

 

  • she:) 2012-05-17 12:34:39

    To w końcu loteria czy konkurs? To nie to samo.

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12399

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA