REKLAMA
REKLAMA

Sprzedaż produktów FMCG w Europie wzrosła o 3,8 proc.

Autor: The Grocer 20 sierpnia 2014 09:03

W drugim kwartale 2014 r. sprzedaż produktów FMCG w całej Europie wzrosła o 3,8 proc. w ujęciu rdr. Wynik ten, najlepszy od dwóch lat, w znacznej mierze jest konsekwencją najniższej od trzech lat inflacji, która w omawianym okresie wyniosła na Starym Kontynencie zaledwie 2,2 proc. - informuje "The Grocer", powołując się na najnowsze dane Nielsena.

REKLAMA
W ujęciu wolumenowym sprzedaż produktów FMCG wzrosła w drugim kwartale w Europie o 1,6 proc., co również jest najlepszym wynikiem od trzech lat.
Na tle Europy w minionym kwartale wyróżniała się Wielka Brytania, gdzie odnotowano najniższy wzrost sprzedaży produktów FMCG od pięciu lat. Wyniósł on zaledwie 1,2 proc. w ujęciu rdr. Wolumenowo sprzedaż FMCG w Wielkiej Brytanii spadła natomiast w drugim kwartale o 1,1 proc.

WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12698

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA