Sprzedaż sieci SPAR w Polsce spadła o 3,5-proc.

Autor: portalspozywczy.pl 2 czerwca 2011 14:52

Sprzedaż sieci SPAR w Polsce spadła o 3,5-proc.

Sprzedaż sieci SPAR w Polsce wyniosła w 2010 r. ok. 73 mln euro, co oznacza 3,5-proc. spadek w porównaniu z rokiem poprzednim.

Liczba sklepów wzrosła do 61, a powierzchnia sprzedaży wyniosła w sumie ponad 14,75 tys. mkw.
Według władz SPAR International Polska gospodarka doskonale poradziła sobie z wyjściem z kryzysu finansowego, w związku z tym można się spodziewać dobrej koniunktury w handlu detalicznym.

Cały SPAR International odnotował w ubiegłym roku wzrost sprzedaży o 4,5 proc. do ponad 1,3 mld euro.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11381

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane