Sprzedaż Stokrotki w sierpniu wzrosła o 15,7 proc.

Autor: dlahandlu.pl 3 września 2016 10:10

Sprzedaż Stokrotki w sierpniu wzrosła o 15,7 proc. fot. STOKROTKA

Stokrotka osiągnęła w sierpniu 2016 r. wstępne wyniki sprzedaż towarów w wysokości 187 mln zł. Stanowi to wzrost o około 15,7 proc. w porównaniu z analogicznym okresem w roku 2015.

Jak poinformowano, w okresie lipiec-sierpień przychody ze sprzedaży towarów wyniosły 382 mln zł. Oznacza to wzrost o 18,8 proc. w zestawieniu rok do roku.

Jednocześnie przychody ze sprzedaży sklepów sieci Stokrotka od początku stycznia do końca sierpnia wyniosły 1,522 mld zł. Daje to wzrost o 22,9 proc. w porównaniu do ubiegłego roku.

Sieć odnotowała także wzrost sprzedaży towarów LFL (sprzedaż porównywalna) w sklepach własnych, który w sierpniu wyniósł około 4,4 proc., w okresie lipiec-sierpień około 6,2 proc., a od początku bieżącego roku około 7,2 proc.

Łącznie w sierpniu 2016 roku Emperia otworzyła 5 sklepów Stokrotka, w tym dwa supermarkety, jeden market oraz dwa sklepy franczyzowe. Tym samym powierzchnia handlowa sklepów powiększyła się o 1,6 tys. mkw, odpowiedni: 1,0 tys. mkw w supermarketach, 0,2 tys. mkw w marketach oraz 0,4 tys. mkw w sklepach franczyzowych.

Łączna liczba sklepów Stokrotka na koniec sierpnia 2016 roku wyniosła 355 ( o 7 więcej niż na koniec czerwca 2016). Natomiast łączna powierzchnia handlowa 169,4 tys. mkw.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11733

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane