PARTNER PORTALU partner portalu - www.frigologistics.pl

Sprzedaż Stokrotki wzrosła o 21 proc. w styczniu i o 29 proc. w lutym

Autor: ww.dlahandlu.pl 4 marca 2016 17:43

Sprzedaż Stokrotki wzrosła o 21 proc. w styczniu i o 29 proc. w lutym fot. STOKROTKA

Stokrotka, spółka zależna Emperia Holding, osiągnęła w styczniu 2016 roku wstępne wyniki sprzedaży towarów na poziomie 179 mln zł i były one wyższe o ok. 21% r/r. Natomiast wstępne wyniki sprzedaży towarów osiągnięte w lutym 2016 roku wyniosły ok. 182 mln zł, co oznacza wzrost o ok. 29% r/r,

Wzrost sprzedaży towarów LFL w sklepach własnych Stokrotki w styczniu 2016 roku wyniósł 4,5%. Natomiast sprzedaż w lutym wzrosła o 11,5%.

W okresie od stycznia do lutego zostało otwartych 12 sklepów: 2 supermarkety i 10 marketów. W konsekwencji powierzchnia handlowa sklepów powiększyła się o 3,2 tys. mkw: 0,8 tys. mkw w supermarketach i 2,4 tys. mkw w marketach.

Łączna liczba sklepów Stokrotka na koniec lutego 2016 roku wyniosła 336. Natomiast łączna powierzchnia handlowa na koniec lutego 2016 roku wyniosła 163,1 tys. mkw.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11458

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane