Sprzedaż Tesco w regionie ECE byłaby podcinaniem zdrowej gałęzi

www.portalspozywczy.pl 28 czerwca 2015 22:26

- Pojawiły się pogłoski na temat możliwości sprzedaży biznesu w całym regionie. Rozwiązanie to wydaje się jednak mało prawdopodobne. Byłoby to podcinanie dość zdrowej gałęzi, na której siedzi Tesco - mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Piotr Grauer, dyrektor w dziale doradztwa transakcyjnego KPMG w Polsce.

A czy zamrożony zostanie rozwój e-commerce?

W Polsce w ostatnich latach Tesco mocno postawiło na rozwój sprzedaży online i jest obecnie jedną z wiodących sieci handlowych obecnych w internecie. Jednak w obliczu zmian w całej firmie, także ekspansja e-biznesu może zostać wyhamowana a operator będzie starał się umacniać pozycję głównie w tych miastach, w których jest już obecny. Szczególnie, że e-sklep Tesco działa już we wszystkich największych miastach kraju. Jednocześnie wydaje się, że e-commerce nie może stanowić podstawy rozwoju biznesu w Polsce. E-commerce rozwija się w naszym kraju dynamicznie, ale nie w takim tempie, jakiego kiedyś oczekiwano. Wpływ handlu internetowego na wyniki Tesco, tak teraz jak i za kilka lat będzie raczej mało istotny.

cały wywiad na portalspozywczy.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    5,48

  • Śr

    3,36

  • Min

    1,82

» Produkty » Sklepy » Regiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11381

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane