Sprzedaż Tesco w Wielkiej Brytanii spadła o 3,6 proc.

Autor: The Grocer 21 października 2014 14:22

W okresie 12 tygodni do 12 października, sprzedaż Tesco w Wielkiej Brytanii spadła o 3,6 proc. Nie są to oficjalne dane sieci, lecz wyniki badania Kantar Worldpanel - informuje "The Grocer".

Choć spadek sprzedaży w omawianym okresie był zauważalny, jego tempo odrobinę spadło w porównaniu z poprzednimi edycjami badania. W lipcu sprzedaż Tesco spadła o 3,8 proc., w sierpniu o 4 proc., a we wrześniu aż o 4,5 proc.

Aktualny udział Tesco w brytyjskim rynku handlowym to według Kantar Worldpanel 28,8 proc. Rok temu wynosił on 30,1 proc.

Spośród innych najważniejszych podmioty uczestniczących w badaniu Kantar Worldpanel, w okresie 12 tygodni do 12 października Sainsbury's zanotowało spadek sprzedaży o 3,1 proc., Morrisons - spadek sprzedaży o 1,8 proc., Asda - wzrost sprzedaży o 1 proc., Waitrose - wzrost sprzedaży o 6,8 proc. W rekordowym tempie wzrosła sprzedaż Aldiego (o 27,3 proc.) i Lidla (o 18,1 proc.).

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10803

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane