Sprzedaż w Biedronkach, które przeszły remodeling jest wyższa o 2-3 proc.

Autor: dlahandlu.pl 10 października 2012 09:44

Sprzedaż w Biedronkach, które przeszły remodeling jest wyższa o 2-3 proc.

Do końca zbliża się proces remodelingu sieci sklepów Biedronka. - Średnia sprzedaż odświeżonych placówkach rośnie o 2-3 proc. Jest to mniej niż zakładane 4 proc. wzrostu - mówi serwisowi dlahandlu.pl Filipe Rosa, dyrektor wykonawczy Espirito Santo Investment Bank.

Zdaniem przedstawicieli Biedronki dzieje się tak, gdyż mniejsze placówki, które przeszły proces remodelingu notują wzrost na poziome jedynie 1-2 proc.

Przypomnijmy, że w sklepach Biedronki, które przeszły remodeling znacznie poszerzona została półka ze świeżym pieczywem, owocami i warzywami, winem oraz kosmetykami. - Jeronimo Martins kontynuuje przystosowanie asortymentu do rosnącej siły nabywczej swoich konsumentów - tłumaczy analityk Banku Espirito Santo.

Po udanym 2011 roku i oczekując spowolnienia gospodarczego firma podejmuje aktywne kroki promocyjne. Trwająca 6 tygodni kampania związana z otwarciem 2. tys. sklepu Biedronki w Polsce pozwoli zdaniem sieci podnieść sprzedaż za III kwartał.

Jednocześnie przedstawiciele sieci podkreślają, że nie widzą znaczących różnic w porównaniu z rokiem 2009/2010. - Najważniejszym kryterium dla konsumentów pozostaje cena, dlatego Biedronka chce powiększyć przewagę w tym zakresie nad konkurencją - podsumowuje w rozmowie z dlahandlu.pl Filipe Rosa.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8348

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane