Sprzedaż w dyskontach będzie jedną z najszybciej rozwijających się gałęzi handlu

Autor: Dziennik Gazeta Prawna 9 czerwca 2011 09:08

W najbliższych latach sprzedaż w dyskontach, obok transakcji w internecie, będzie jedną z najszybciej rozwijających się gałęzi handlu. Obecnie na jeden sklep tego formatu przypada około 16 tys. konsumentów - czytamy w Dzienniku Gazecie Prawnej.

Zdaniem ekspertów, dyskonty będą zamawiać coraz więcej towarów. Robert Lara, szef i właściciel firmy LaraCo Consulting, uważa, że przedsiębiorcy, którym zależy na szerokim rynku zbytu, muszą zatem brać pod uwagę tego typu sklepy. Wiele małych, jeszcze kilka lat temu nikomu nieznanych firm urosło dzięki współpracy z dyskontami.

Na wysoką, kilkunastoprocentową marżę nie ma co liczyć. Sieć nie zgodzi się raczej na wynagrodzenie producenta wynoszące więcej niż 10 proc. ceny produktu.

 


WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12608

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane