Sprzedaż żywności on-line w Polsce ma osiągnąć poziom 300 mln zł

Autor: dlahandlu.pl 22 września 2010 14:56

Z danych prezentowanych przez Comarch wynika, że wartość globalnej sprzedaży żywności przez internet wyniosła w 2009 roku 20 mld dolarów. W Polsce w 2010 roku rynek ten ma mieć wartość 300 mln zł. A do 2014 roku jego wartość ma zwiększyć się dwukrotnie.

Przymiarki do sprzedaży żywności on-line w Polsce, zgodnie z wczorajszymi zapowiedziami, robi gigant handlu detalicznego sieć Tesco. Oznacza to, że firmy z mniejszym potencjałem marketingowym niż koncerny, muszą wykorzystać najbliższy czas na przyciągnięcie nowych klientów i wzbudzenie lojalności u obecnych.

Oprócz strategii cenowej ważne jest, aby e-sklep oferował przejrzysty sposób nawigacji po sklepie, funkcje zapamiętywanie najczęściej robionych zakupów,sugestie nowych produktów, którymi klient może być zainteresowany, itp.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10467

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane