Sprzedaż żywności on-line w Polsce ma osiągnąć poziom 300 mln zł

Autor: dlahandlu.pl 22 września 2010 14:56

Z danych prezentowanych przez Comarch wynika, że wartość globalnej sprzedaży żywności przez internet wyniosła w 2009 roku 20 mld dolarów. W Polsce w 2010 roku rynek ten ma mieć wartość 300 mln zł. A do 2014 roku jego wartość ma zwiększyć się dwukrotnie.

Przymiarki do sprzedaży żywności on-line w Polsce, zgodnie z wczorajszymi zapowiedziami, robi gigant handlu detalicznego sieć Tesco. Oznacza to, że firmy z mniejszym potencjałem marketingowym niż koncerny, muszą wykorzystać najbliższy czas na przyciągnięcie nowych klientów i wzbudzenie lojalności u obecnych.

Oprócz strategii cenowej ważne jest, aby e-sklep oferował przejrzysty sposób nawigacji po sklepie, funkcje zapamiętywanie najczęściej robionych zakupów,sugestie nowych produktów, którymi klient może być zainteresowany, itp.

Podobał się artykuł? Podziel się!

IX EUROPEJSKI KONGRES GOSPODARCZY

10-12 maja 2017 • Katowice • Międzynarodowe Centrum Kongresowe i Spodek


WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11336

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane