Średni obrót za mkw. w Carrefour Express przekracza 20 tys. zł

Autor: dlahandlu.pl 26 października 2010 14:26

- Model franczyzy Carrefour sprawdza się zarówno w dużych miastach, jak i w mniejszych miejscowościach do 10 000 mieszkańców. - Chcemy otwierać swoje sklepy także w małych miejsowościach, nawet poniżej 5 tys. miekszańców. Z naszych doświadczeń wynika, że ten format sprawdza się w takich miejscach - mówi Francois Vincet, odpowiedzialny za rozwój franczyzy w sieci Carrefour Polsce.

 

Minimalne warunki, jakie musi spełniać osoba zainteresowana otwarciem sklepu w ramach sieci Carrefour Express, to posiadanie lokalu o powierzchni od 100 do 500 mkw. z dogodnym dojazdem, w sąsiedztwie osiedli mieszkaniowych. Franczyzobiorca otrzymuje wsparcie na etapie aranżacji i przygotowania sklepu - dostęp do wypracowanego know-how handlowego, pakiet szkoleń oraz ekipę, która pomaga mu w przygotowaniu sklepu na trzy tygodnie przed otwarciem i prowadzeniu placówki przez kolejny tydzień jego działania. Ponadto Carrefour finansuje w 100 proc. koszty związane z informatyką oraz pakiet marketingowy na otwarcie (szyldy zewnętrzne, marketing wewnętrzny, wózki, ubrania dla personelu, dekoracje wewnętrzne, gazetkę na otwarcie). Dodatkowo Carrefour finansuje meble kasowe, alkoholowe oraz meble na warzywa i owoce.

Średni koszt inwestycji na sklep o powierzchni 100mkw., nieposiadający żadnego wyposażenia wynosi ok. 70 tys. zł plus koszty pierwszego zatowarowania. Carrefour nie narzuca dyscypliny zakupowej i nie pobiera opłaty wstępnej za przystąpienie do sieci.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10380

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane