PARTNER PORTALU partner portalu - www.frigologistics.pl

Starbucks chce się rozwijać także w mniejszym formacie

www.portalspozywczy.pl 19 marca 2014 17:33

Starbucks chce się rozwijać także w mniejszym formacie

- Wprowadzenie mniejszego formatu pozwoli na otwieranie nowych restauracji również w mniejszych lokalach. Rozwój marki będzie koncentrował się na istniejących rynkach: polskim, czeskim i węgierskim - podano w komunikacie.

- Strategia wzrostu marki polega na zwiększeniu udziału w rynku w zdyscyplinowany sposób, poprzez otwarcia nowych kawiarni oraz zwiększanie sprzedaży w istniejących restauracjach - podał AmRest.

Jak potwierdzono w raporcie, przychody ze sprzedaży wygenerowane przez Starbucks w roku 2013 były wyższe niż w roku poprzednim. Do
poprawy wyników przyczynił się w dużej mierze wzrost sprzedaży w Czechach i na Węgrzech oraz otwarcia nowych kawiarni. Wyniki na polskim rynku były stabilne pomimo wzrostu podatku VAT.

AmRest Coffee (spółka joint venture pomiędzy Starbucks Coffee International i AmRest Holdings) prowadzi 62 kawiarnie Starbucks (36 w Polsce, 17 w Czechach, 9 na Węgrzech).

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11193

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane