Starbucks chce wejść ze swoimi produktami do sklepów

Autor: gazeta.pl 6 stycznia 2011 22:00

Sieć kawiarni pokazała nowy logotyp, z którego znikły słowa "Starbucks" i "kawa". Ma to związek z planami ekspansji sieci na rynek spożywczy i sprzedaży produktów, w tym zupełnie niezwiązanych z kawą - informuje gazeta.pl.

Logo Starbucks zmienia się ponieważ sieć chce zacząć sprzedawać pod swoją marką produkty spożywcze w sklepach i supermarketach. Jest możliwe, że wejdzie na rynek z innymi produktami, także niezwiązanymi z kawą.
Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10873

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane