Starbucks: Chcemy budować nową jakość picia kawy

www.portalspozywczy.pl 14 lipca 2015 11:37

- Na polskim rynku jest miejsce na markę Starbucks i na powstawanie kolejnych kawiarni z tym logo - mówi w wywiadzie dla www.portalspozywczy.pl, Adam Mularuk, Brand President marki Starbucks.

- Jak wyglądał rozwój sieci Starbucks w ostatnich miesiącach?

W ubiegłym roku otworzyliśmy w Polsce trzy kawiarnie Starbucks. Zarządzamy siecią w Polsce, Czechach i na Węgrzech. Co roku średnio otwieramy 7-8 lokali rocznie w tych trzech krajach. Nie jest to jednak sama pogoń za ekspansją, Otwieramy kawiarnie tam, gdzie jesteśmy oczekiwani i możemy świadczyć usługi na odpowiednim poziomie.

- Na jakie typy lokalizacji stawia Starbucks?

Należy bezwzględnie rozpatrywać każde miejsce, gdzie są klienci. Dla nas ważną rzeczą jest, aby budować dzienny rytuał, aby przywiązywać klientów do naszej marki i budować nową jakość picia kawy. Chcemy, aby nasi klienci mieli możliwość skorzystania z naszej oferty w drodze do szkoły czy pracy, ale także wychodząc prosto z domu. W Czechach już działa kilka kawiarni na osiedlach mieszkaniowych, a teraz szukamy najlepszych tego typu lokalizacji na rynku polskim.  Stawiamy także na galerie handlowe, główne ulice miast, place i rynki.

W ubiegłym roku uruchomiliśmy również pierwszą kawiarnie sezonową – w Gdyni. Był to sukces i planujemy kolejne tego typu przedsięwzięcia w przyszłości.

Więcej na portalspozywczy.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • Max 2015-09-29 01:50:29

    Zapraszamy Starbucksa do Bydgoszczy czekamy na was z niecierpliwością może w Zielonych Arkadach?(otw.13.11.2015)

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11586

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane