PARTNERZY PORTALU Partner portalu: City Board
REKLAMA
REKLAMA

Starbucks: Polska jednym z najbardziej konkurencyjnych rynków w tej części Europy

www.portalspozywczy.pl 21 listopada 2016 10:01

Marka Starbucks stara się wyróżnić na rynku możliwością personalizacji napojów. Poza różnymi rodzajami mleka, klienci mogą urozmaicać swój napój, dodając shot espresso, topping czy syrop. W przyszłym roku sieć planuje m.in. wzbogacać ofertę świeżych produktów.

REKLAMA

Jak mówią przedstawiciele sieci, Polska jest jednym z najbardziej konkurencyjnych rynków kawiarnianych w naszej części Europy. Wiąże się to z obecnością wielu marek oraz dużą liczbą lokali. Rośnie także świadomość i wiedza na temat rodzajów kawy i jej przyrządzania. Kawiarnie sieciowe, poprzez swoje lokalizacje i ofertę, wpisują się także w trend wygody i dostępności. Dodatkowo, Polacy lubią i poszukują produktów markowych, z którymi mogą się identyfikować.

W ubiegłym roku marka wprowadziła do oferty produkty wegańskie i bezglutenowe. W styczniu 2016 roku, jako pierwsza sieć w Polsce, Starbucks dodał opcję wyboru mleka kokosowego do kawy (mleko sojowe i bezglutenowe były już dostępne wcześniej). W tym samym czasie, sieć poszerzyła również ofertę o codziennie rano przygotowywane przez baristów propozycje na śniadanie i lunch. Jak zapowiada sieć, segment ten będzie systematycznie rozwijany.

Starbucks rozwija też aplikację mobilną będącą elementem programu lojalnościowego My Starbucks Rewards. Narzędzie to umożliwia płatność telefonem za zakupy w kawiarniach.

Więcej na portalspozywczy.pl


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 15924

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 1120696

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA