REKLAMA
REKLAMA

Starbucks poszerzy portfolio artykułów spożywczych i planuje otwieranie własnych sklepów

Autor: wyborcza.biz. 24 marca 2011 14:41

Podstawowym elementem nowej strategii jest dynamiczne wejście produktów z marką Starbucks na sklepowe półki - zarówno do wielkich sieci supermarketów, jak i do sklepów osiedlowych - informuje wyborcza.biz.

REKLAMA
Starbucks już od kilku lat sprzedaje w ten sposób gotowe produkty. Jednak do tej pory była to przede wszystkim kawa.

Firma na tym nie poprzestaje: zamierza zacząć otwierać własne sklepy i znacząco poszerzyć portfolio oferowanych produktów, zwłaszcza o artykuły spożywcze.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12518

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA