Starbucks poszerzy portfolio artykułów spożywczych i planuje otwieranie własnych sklepów

Autor: wyborcza.biz. 24 marca 2011 14:41

Podstawowym elementem nowej strategii jest dynamiczne wejście produktów z marką Starbucks na sklepowe półki - zarówno do wielkich sieci supermarketów, jak i do sklepów osiedlowych - informuje wyborcza.biz.

Starbucks już od kilku lat sprzedaje w ten sposób gotowe produkty. Jednak do tej pory była to przede wszystkim kawa.

Firma na tym nie poprzestaje: zamierza zacząć otwierać własne sklepy i znacząco poszerzyć portfolio oferowanych produktów, zwłaszcza o artykuły spożywcze.


WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12469

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane