Starbucks zapowiada globalną ekspansję

Property News 17 września 2013 16:15

Dyrektor generalny Starbucksa, Howard Schultz, w rozmowie z usatoday.com, zapowiedział globalne plany ekspansji sieci. To efekt dobrych wyników uzyskiwanych przez spółkę, jak również współpracy Starbucksa z firmą Danone.

Sieć kawiarni Starbucks jest obecna w 62 krajach. Jak zapowiada dyrektor generalny spółki, w kolejnych latach zamierza się ona skupić nie tylko na rozwoju na swoim rodzimym rynku w Ameryce Północnej, lecz również w wielu innych regionach świata.

Schultz tłumaczy, że spółka w minionym kwartale uzyskała globalny wzrost sprzedaży o 8 proc. Jego zdaniem wynika to przede wszystkim z dobrze dobranej strategii. Podkreśla, że Starbucksowi w ostatnim czasie udało się wejść w nowe kategorie produktów, zainwestować w digitalizację, karty lojalnościowe oraz obecność w sieciach społecznościowych.

Dyrektor generalny Starbucksa wypowiedział się również na temat współpracy z firmą Danone. Obie spółki porozumiały się niedawno w celu wypuszczenia specjalnej linii jogurtów, które będzie można nabyć w amerykańskiej sieci kawiarni. Będą one sprzedawane pod marką Evolution Fresh. Owocem współpracy Danone'a i Starbucksa ma być linia jogurtów greckich. Na opakowaniu każdego z nich, oprócz marki, znajdzie się także napis "inspired by Danone". Jogurt ten ma trafić do sieci kawiarni na wiosnę przyszłego roku. Od 2015 roku będzie sprzedawany również w amerykańskich sklepach detalicznych.


WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12608

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane