REKLAMA
REKLAMA

Staropolanka wystartowała z kampanią wizerunkową

Autor: wirtualnemedia.pl 6 maja 2014 10:47

Staropolanka wystartowała z kampanią wizerunkową

Ruszyła wizerunkowa kampania reklamowa wody mineralnej Staropolanka. Akcja, pod hasłem „Jak coś robisz, rób to z wodą!", obejmuje telewizję, internet, outdoor oraz sklepy.

REKLAMA

Kampania Staropolanki podkreśla, że woda ta pasuje do wielu życiowych aktywności, zarówno fizycznych, jak też umysłowych, wpływających pozytywnie na zdrowie, urodę i samopoczucie. Reklamy outdoorowe zawierają hasła takie jak „Kiedy oglądasz, sącz emocje - jak coś robisz rób to z wodą", „Kiedy śpiewasz, przelewaj rytm - jak coś robisz rób to z wodą" i „Kiedy trenujesz, poczuj pragnienie - jak coś robisz rób to z wodą".


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11855

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA