Startuje drugi etap projektu wspierającego relaunch marki Lipton Ice Tea

Autor: pr 12 maja 2014 13:12

Słoneczny kamper marki Lipton Ice Tea wyruszył w podróż, by przemierzyć Polskę. Na jego mapie podróży znalazły się m.in. Juwenalia czy Festiwal Kolorów w poszczególnych miastach, wybrane uczelnie oraz szkoły średnie.

Pierwszy etap akcji toczył się online. W drugim etapie kampanii, w serwisie opublikowano zarys trasy słonecznego kampera planowanej na maj. Na szczegółowy plan podróży Sunvana duży wpływ mają sami internauci. Na www.kierunekorzezwienie.pl każdy będzie mógł oddać głos na miejsce, w którym chciałby spotkać się z ekipą Sunvana. Zarówno na stronie, jak i na profilu Lipton Ice Tea na Facebooku (https://www.facebook.com/liptoniceteaPL) będzie można śledzić relacje z podróży.

Akcji towarzyszyć będzie kampania zasięgowa w internecie,wykorzystująca formy display'owe, mobile, a także formy niestandardowe. Wzmacniać ją będzie intensywna komunikacja w obszarze mediów społecznościowych, m.in.: na Facebooku (dodatkowe konkursy i aktywacje, możliwości interakcji z ekipą Sunvana, kampanie Facebook Ads targetowane regionalnie, skorelowane z planowanymi eventami offline), na Instragamie oraz w kanale YouTube.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11189

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane