Startuje kampania produktów marki Łowicz

Autor: dlahandlu.pl 2 maja 2011 10:42

Startuje kampania reklamowa nowych Kociołków do syta marki Łowicz: chłopskiego - z kiełbasą, boczkiem, kapustą i ziemniakami ,oraz a' la carbonara - z makaronem oraz gęstym, aromatycznym, kremowym sosem śmietanowym, z dodatkiem boczku.

Szeroki zasięg i dużą intensywność osiągnie kampania radiowa Łowicza, która obejmie kilka największych ogólnopolskich stacji radiowych, w tym Zet i RMF FM, sieci ponadregionalne oraz blisko 50 stacji lokalnych. Reklamy Kociołków konsumenci zobaczą też w 40 wysokonakładowych kolorowych magazynach z różnych segmentów wydawniczych.
Różne formaty reklam Kociołków pojawią się też w największych portalach internetowych.

Celem kampanii jest intensywna promocja nowych produktów Łowicza podczas wakacyjnych miesięcy, które stanowią sezonowy szczyt sprzedażowy dla kategorii dań gotowych.
Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10682

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane