Startuje kampania reklamowa marki Goplana

Autor: pr 25 października 2011 11:57

24 października br. pod hasłem "Weź to na słodko!" rozpocznie się kampania reklamowa marki Goplana.

Kampania będzie realizowana zarówno w największych, ogólnopolskich stacjach telewizyjnych - TVP1, TVP2, Polsat, TVN, jak i w kanałach tematycznych, m.in. TVN Style, Discovery, Kuchnia TV, Komedy Central, Zone Romantica, Club TV, Ale Kino, Movies 24, Animal Planet, Fox Life, AXN.

Celem kampanii jest poinformowanie konsumentów o zmianie szaty graficznej czekolad Goplana. Tradycyjną, papierową folię ze sreberkiem od września zastąpił flow pack. Modyfikacji uległa również szata graficzna opakowań czekolad. Kampania ma również na celu wzmocnienie wizerunku marki Goplana.

- Spot reklamowy jest oparty o koncepcję zakazów i nakazów, nawiązuje do typowych dla kobiecej natury ograniczeń, z jakimi zmagają się każdego dnia. Pozycjonuje Goplanę jako markę, która zachęca do cieszenia się  z przyjemności, nawet jeśli dotyczą one rzeczy, co do których wykazujemy tzw. słabość - jak czekolada - informuje Anna Grotowska, brand manager w firmie Jutrzenka Colian.

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11144

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane