Startuje kampania telewizyjna Hoop Coli

Autor: portalspozywczy.pl 26 kwietnia 2010 19:24

Poprzedzona działaniami teaserowymi, 26 kwietnia br. rozpoczyna się silna kampania telewizyjna i internetowa Hoop Coli. Jej celem jest umocnienie świadomości ikony marki Hoop Cola - podwójnego "OO" oraz samej marki wśród młodych konsumentów. Rusza również nowa strona hoopcola.pl pod hasłem ,,Wielkie Otwarcie Czego Chcesz".

W okresie od 26. kwietnia do 31. maja, intensywna kampania telewizyjna będzie obecna w stacjach: Polsat, TVN oraz w kanałach tematycznych. 
W pierwszej połowie w kampanii będą emitowane spoty 30", w drugiej 15".
Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10763

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane