Startuje kampania telewizyjna marki FRoSTA

Autor: dlahandlu.pl 1 października 2012 12:13

Pod hasłem 100% naturalnego smaku, 1 października wystartowała wizerunkowo-informacyjna kampania telewizyjna FRoSTY. Emisję 30- i 15- sekundowych spotów zaplanowano do 30 listopada br.

Kampania 100% naturalnego smaku jest zwieńczeniem wyeliminowania ze składu wszystkich produktów FRoSTY wzmacniaczy smaku, barwników, aromatów, tłuszczów utwardzonych i skrobi modyfikowanej. Ta wizerunkowo-informacyjna kampania ma na celu prezentację portfolio ryb oraz utrwalenie wizerunku marki FRoSTA, jako producenta wysokiej jakości produktów mrożonych.

Spoty kreacją graficzną nawiązują do poprzednich reklam marki, poświęconych daniom gotowym i mieszankom warzywnym. Fabuła opiera się na rozmowie Piotra z FRoSTY z małym chłopcem, podczas której kucharz wyjaśnia dlaczego Złote paluszki rybne FRoSTY są wyjątkowe.

Kampania telewizyjna ma na celu uświadomienie konsumentom, że FRoSTA jako jedyna marka w Polsce we wszystkich swoich produktach nie stosuje wzmacniaczy smaku, barwników i aromatów, a jej produkty to 100% naturalnego smaku.

Kampania FRoSTY jest realizowana w największych, ogólnopolskich stacjach telewizyjnych: TVP1, TVP2, TVN, a także kanałach tematycznych TVN Style, TVN24, TVN7, Polsat 2, Polsat Cafe, TLC, 4fun.tv, TV Puls oraz stacjach reprezentowanych przez At Media. Spoty reklamowe będą emitowane w dwóch wersjach: 30- i 15-sekundowej. Kampania potrwa do 30 listopada br.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11837

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane