Startuje kolejna odsłona kampanii Black Jet

Autor: pr 14 czerwca 2013 09:15

Startuje kolejna odsłona kampanii Black Jet

14 czerwca startuje długo wyczekiwana, ogólnopolska kampania reklamowa „BLACK JET - The Sky's The Limit!" z udziałem ambasadora marki BLACK Energy - Mike'a Tysona. Kampania 360° obejmuje kompleksową komunikację ATL & BTL realizowaną w telewizji, internecie oraz na wielkoformatowych nośnikach OOH w największych polskich miastach. W kampanii zadebiutuje także pierwszy odrzutowiec obrandowany marką BLACK - Embraer 175 należący do Polskich Linii Lotniczych LOT.

Mike Tyson, ambasador marki BLACK Energy Drink, tym razem wciela się w postać pilota „energetycznego odrzutowca" BLACK. Charyzmatyczny bohater kampanii BLACK JET wraz z niezawodną i zjawiskowo piękną załogą zabiera pasażerów i fanów marki na „odlotowy" rejs. W najnowszym, premierowym spocie BLACK JET u boku Mike'a Tysona wystąpiły najpiękniejsze Polki - Miss Polonia 2012 Paulina Krupińska i Miss Polonia 2011 Marcelina Zawadzka. W spotach widzowie rozpoznają także doskonale znanego młodego bohatera poprzedniej kampanii, który tym razem... wyciąga z opresji samego Mike'a Tysona.
- Zaskakująca, „lotnicza" konwencja najnowszej kampanii reklamowej wprowadza konsumentów BLACK w zupełnie nowy wymiar komunikacji marki. Pojawiający się w kreacjach BLACK JET wkracza także do „realu". Obrandowany Embraer 175 będzie obsługiwał pasażerów podróżujących
na regularnych europejskich rejsach już od czerwca. Dla konsumentów przygotowaliśmy także wyjątkowy konkurs, w którym do wygrania będzie lot na egzotyczną wyspę. To nie wszystko. Jak zawsze współpraca z Mikiem Tysonem owocuje wieloma niespodziankami, dlatego
nie przestaniemy zaskakiwać naszych fanów - powiedziała Paulina Włodarska-Grodzińska, Dyrektor Marketingu FoodCare.
W piątek 14 czerwca w telewizji pojawi się 30 s. spot reklamowy. Emitowany będzie na antenach największych ogólnopolskich stacji telewizyjnych z grupy TVN i Polsat, w kanałach muzycznych m.in. MTV, VIVA, 4FunTV, stacjach sportowych TVN Turbo, Canal+ Sport, stacjach tematycznych z pakietu Atmedia oraz Discovery. Zakończeniem tej odsłony kampanii będzie emisja 15 s. reklamy, stanowiąca podsumowanie przygód „energetycznej załogi" BLACK JET.

 


WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11972

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane