Startuje kolejna odsłona kampanii Black Jet

Autor: pr 14 czerwca 2013 09:15

Startuje kolejna odsłona kampanii Black Jet

14 czerwca startuje długo wyczekiwana, ogólnopolska kampania reklamowa „BLACK JET - The Sky's The Limit!" z udziałem ambasadora marki BLACK Energy - Mike'a Tysona. Kampania 360° obejmuje kompleksową komunikację ATL & BTL realizowaną w telewizji, internecie oraz na wielkoformatowych nośnikach OOH w największych polskich miastach. W kampanii zadebiutuje także pierwszy odrzutowiec obrandowany marką BLACK - Embraer 175 należący do Polskich Linii Lotniczych LOT.

Mike Tyson, ambasador marki BLACK Energy Drink, tym razem wciela się w postać pilota „energetycznego odrzutowca" BLACK. Charyzmatyczny bohater kampanii BLACK JET wraz z niezawodną i zjawiskowo piękną załogą zabiera pasażerów i fanów marki na „odlotowy" rejs. W najnowszym, premierowym spocie BLACK JET u boku Mike'a Tysona wystąpiły najpiękniejsze Polki - Miss Polonia 2012 Paulina Krupińska i Miss Polonia 2011 Marcelina Zawadzka. W spotach widzowie rozpoznają także doskonale znanego młodego bohatera poprzedniej kampanii, który tym razem... wyciąga z opresji samego Mike'a Tysona.
- Zaskakująca, „lotnicza" konwencja najnowszej kampanii reklamowej wprowadza konsumentów BLACK w zupełnie nowy wymiar komunikacji marki. Pojawiający się w kreacjach BLACK JET wkracza także do „realu". Obrandowany Embraer 175 będzie obsługiwał pasażerów podróżujących
na regularnych europejskich rejsach już od czerwca. Dla konsumentów przygotowaliśmy także wyjątkowy konkurs, w którym do wygrania będzie lot na egzotyczną wyspę. To nie wszystko. Jak zawsze współpraca z Mikiem Tysonem owocuje wieloma niespodziankami, dlatego
nie przestaniemy zaskakiwać naszych fanów - powiedziała Paulina Włodarska-Grodzińska, Dyrektor Marketingu FoodCare.
W piątek 14 czerwca w telewizji pojawi się 30 s. spot reklamowy. Emitowany będzie na antenach największych ogólnopolskich stacji telewizyjnych z grupy TVN i Polsat, w kanałach muzycznych m.in. MTV, VIVA, 4FunTV, stacjach sportowych TVN Turbo, Canal+ Sport, stacjach tematycznych z pakietu Atmedia oraz Discovery. Zakończeniem tej odsłony kampanii będzie emisja 15 s. reklamy, stanowiąca podsumowanie przygód „energetycznej załogi" BLACK JET.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11733

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane