Startuje nowa kampania Lidla. Ma zmienić podejście Polaków do gotowania

Autor: www.dlahandlu.pl 30 lipca 2012 13:35

Startuje nowa kampania Lidla. Ma zmienić podejście Polaków do gotowania

30 lipca startuje kampania reklamowa sieci Lidl w której występują znani kucharze: Pascal Brodnicki i Karol Okrasa. Podczas kampanii, która będzie trwała 52 tygodnie, sieć będzie promowała dania dla czteroosobowej rodziny, których koszt wyniesie około 20 zł.

Start kampanii został poparty badaniami, z których wynikało, że większość Polaków je i gotuje w domach, bo wierzy, że jest to tańsze i zdrowsze niż stołowanie się na mieście. Jednocześnie wielu z nas traktuje to jako konieczność, a nie przyjemność, bo powszechnie twierdzi się, że gotowanie zajmuje za dużo czasu.

Dlatego co tydzień w kampanii Lidla kucharze będą promować dwa konkurencyjne i szybkie w przygotowaniu (ok. 30 min.) dania dla  4-osobowej rodziny w cenie ok. 20 zł każde.

Ponadto sieć uruchomiła stronę internetową kuchnialidla.pl, na krórej znajdą się materiały wideo, przepisy promowane przez kucharzy i informacje o składnikach, potrzebnych do ich przygotowania, a także tricki, jak ułątwić sobie życie w kuchni.

Sieć dodaje, że jeśli kucharze wymyślą przepis na danie, którego składniki nie wystepują na półkach sklepu, sieć poszerzy asortyment. - Wspólnie ustalamy z kucharzami, co zaproponują naszym klientom w kolejnych odsłonach. Jeżeli zdarzy się, że wymyślą danie ze składnikiem, którego nie ma na naszych półkach, wzbogacimy nasz asortyment - wyjaśnia Anna Biskup, PR manager sieci Lidl. Dodatkowo w każdym tygodniu na składniki potrzebne do przygotowania dań będą obowiązywały promocyjne ceny.

Jak już pisaliśmy, od kilku tygodni wizerunki Pascala Brodnickiego i Karola Okrasy pojawiają się na billbordach rozmieszczonych w centrach dużych miast. Kampanii towarzyszy konkurs, w którym można głosować na jednego z kucharzy. Sieć Lidl nie zdradza, jaki finał przygotowała na zakończenie akcji reklamowej.

Akcja będzie promowana bardzo szeroko, w telewizji, internecie, na outdorze, w gazetkach.

Czytaj również: Firmy wydają miliony na reklamę w czasie Euro2012

 


Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11586

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane