Startuje nowa kampania Prince Polo

dlahandlu.pl 12 lutego 2014 10:02

Nowa kampania Prince Polo rusza pod hasłem: Które TOCOŚ jest narodową cechą Polaków. Zadaniem akcji jest inspirowanie Polaków do odkrywania charakterystycznych dla nas pozytywnych cech, zwanych TOCOSIAMI. W działaniach marka wykorzystuje sukces polskiego wafelka na Islandii. Kampania potrwa dwa miesiące i pojawi się w telewizji, radio, internecie oraz w mediach społecznościowych.

Prince Polo to wafelek uwielbiany nie tylko przez Polaków, ale też przez Islandczyków. Marka pojawiła się na Islandii w 1955 roku w wyniku wymiany handlowej z Polską, w ramach której Polacy otrzymali islandzkie śledzie, a Islandczycy polską wódkę, drewno i Prince Polo. W latach siedemdziesiątych, gdy Prince Polo było u szczytu popularności, statystyczny Islandczyk zjadał co roku mniej więcej 1 kilogram polskich wafelków. Dziś szacuje się, że średnie spożycie Prince Polo to nadal około pół kilograma na osobę. Sam wafelek obecny jest praktycznie wszędzie - w każdym supermarkecie, na stacjach benzynowych i w barach.

Idea kreatywna spotu „Które TOCOŚ jest narodową cechą Polaków" oparta jest na historii Gunnara, Islandczyka, który pewnego dnia odkrywa, że jego ulubiony wafelek towarzyszący mu od czasów dzieciństwa pochodzi z Polski. Postanawia więc przyjechać i odkryć ten kraj, poznać Polaków. Odszukać TOCOŚ, co jest w Polsce wyjątkowe - narodowe cechy Polaków. Wybieramy spośród sześciu skonsultowanych z grupą socjologów cech (zwanych TOCOSIAMI). Są to gościożyczliwość, pomysłowianizm, sercasłuchalność, ziomalosztamizm, żartolubność i szabelkowatość. Na polskiego TOCOSIA można głosować na specjalnie stworzonej stronie www.tocosie.pl oraz www.facebook.pl/princepolopolska. Zwieńczenie akcji i ogłoszenie polskiego TOCOSIA odbędzie się 6 kwietnia w Cieszynie, w mieście w którym produkowane są kultowe wafelki.

13 lutego br. w Polsce rzeczywiście pojawi się Gunnar. Jego zadaniem będzie pomoc Polakom w odkrywaniu ich narodowych cech. Islandczyk weźmie udział w serii niestandardowych wydarzeń mediowych promujących kampanię i przybliżających Polakom ich TOCOSIE. W podróży po Polsce będzie towarzyszyła mu stacja RMF FM.

 

Kampania zaplanowana jest od 13 lutego br. na okres dwóch miesięcy i będzie intensywnie promowana za pośrednictwem wielu kanałów komunikacji, np.: telewizji (spot 30 sekund), radia (głównym partnerem mediowym głosowania na TOCOSIA jest RMF FM), w internecie oraz w mediach społecznościowych. Na potrzeby akcji stworzono stronę www.tocosie.pl i specjalną aplikację na www.facebook.pl/princepolopolska, która umożliwi głosowanie na polskie TOCOŚ.
Akcja otrzyma również silne wsparcie w kanałach sprzedaży tradycyjnej i nowoczesnej. Będą to m.in. materiały POS.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10756

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane