PARTNER PORTALU partner portalu - www.frigologistics.pl

Startuje nowa kampania promocyjna Lecha Free

Autor: pr 10 czerwca 2015 14:19

Startuje nowa kampania promocyjna Lecha Free Fot. mat. pras.

Odświeżeniu uległ design opakowań, a oba warianty są teraz dostępne także w nowych puszkach o pojemności 330 ml.

Lech Free to bezalkoholowe piwo. Od maja można spróbować również jego wersji smakowej – Lecha Free Limonka z miętą.

Oba warianty Lecha Free dostępne są teraz w nowych opakowaniach – do obecnych już na rynku butelek dołączyły także wygodne, kompaktowe puszki o pojemności 330 ml.

Kolejną nowością jest odświeżony projekt obu opakowań, utrzymany w kolorystyce srebra i bieli. Pojawiły się na nich również elementy piwne – szyszki chmielu i kłosy zboża (dodatkowo limonki i listki mięty w wersji smakowej). Nowy design podkreśla premiumowość i naturalność bezalkoholowego Lecha.

 Marka Lech Free zostanie w tym roku wsparta silną kampanią promocyjną. Będzie ona skierowana przede wszystkim do osób prowadzących aktywny tryb życia, które wolność mają w swojej naturze - cenią sobie możliwość wyboru i decydują się na to, co w danej sytuacji najbardziej im odpowiada. Nowa komunikacja marki jest efektem współpracy agencji GPD oraz Lubię to. Widoczność w punktach sprzedaży i lokalach gastronomicznych zapewni agencja Afekt. Projekt odświeżonych opakowań przygotowała agencja Sieberthead Limited. Zaplanowano również kampanię PR (Publicon) oraz działania w Internecie i mediach społecznościowych (Lubię to).

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11207

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane