Startuje piłkarska loteria marek Coca-Cola i Powerade

Autor: pr 27 stycznia 2012 09:57

Startuje piłkarska loteria marek Coca-Cola i Powerade

W lutym startuje piłkarska loteria marek Coca-Cola i Powerade, w ramach której uczestnicy codziennie będą mogli wygrać bilety na mecze UEFA Euro 2012 oraz 10 milionów kolekcjonerskich puszek napoju Coca-Cola.

Loteria będzie trwała od 1 lutego do 29 kwietnia 2012 roku. Każdego dnia do wygrania będzie jeden podwójny bilet na mecze Euro 2012, a w weekendy - cztery podwójne. Zwycięzcy ogłaszani będą codziennie między 15.30 a 15.45 na antenie RMF FM i RMF Maxxx.

Aby wziąć udział w loterii, należy kupić jeden ze specjalnie oznaczonych, promocyjnych produktów Coca-Cola, Coca-Cola Zero, Coca-Cola Light, Fanta, Sprite lub Powerade. Osoby, które pod nakrętką lub etykietą znajdą 16-cyfrowy kod i wyślą go SMS-em (koszt: 0,12 zł z VAT) na wskazany numer, wezmą udział w losowaniu biletów na mecze Euro 2012.

Konsumenci, którzy pod etykietami lub nakrętkami zobaczą napis "Puszka Coca-Cola", będą mogli w wybranych punktach sprzedaży wymienić je na puszki z napojem.

Promocją objęte są opakowania 0,5 litra i 1 litr napojów Coca-Cola, Coca-Cola Zero, Fanta, Sprite, opakowanie Coca-Cola Light o pojemności 1 litra oraz Powerade o pojemności 0,5 litra. Napoje z promocyjnymi nakrętkami i etykietami dostępne są w 27 tys. punktach sprzedaży na terenie całej Polski, od 1 stycznia 2012 roku do wyczerpania zapasów. Lista sklepów objętych promocją znajduje się na stronie www.cocacola.pl.

Akcja wspierana jest kampanią obejmującą reklamę telewizyjną i online, spotami radiowymi emitowanymi przez grupę RMF oraz materiałami wspierającymi sprzedaż w sklepach.


WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11972

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane