REKLAMA
REKLAMA

Startuje telewizja skierowana do klientów sklepów

Autor: dlahandlu.pl 8 lutego 2012 13:43

Z początkiem lutego Call2Action rozpoczyna współpracę z Agencją TVN i TVN Media uruchamiając dwa kanały telewizji konsumenckiej: Wait TV i Shopping TV, które oglądać można na ekranach umieszczonych w marketach ogólnopolskich sieci handlowych.

REKLAMA

- Naszym celem jest zbudowanie nowej kategorii na rynku oraz rozwój niezagospodarowanego jeszcze obszaru, jakim jest telewizja konsumencka - mówi Michał Maciuk, członek zarządu Call2Action.
W ramach wspólnych działań spółka Call2Action udostępnia nośniki multimedialne zlokalizowane w delikatesach Alma, supermarketach Piotr i Paweł oraz hipermarketach Tesco. Z prezentowanym na nich przekazem będzie mogło zapoznać się około 7,1 mln osób powyżej 18. roku życia (zasięg ten będzie stale zwiększany). Agencja TVN zajmuje się dostarczaniem kontentu informacyjnego, natomiast TVN Media pozyskiwaniem reklamodawców.

W Shopping TV znajdują się materiały dotyczące m.in. zdrowia, urody, stylu życia oraz materiały reklamowe i promocyjne. Wait TV będzie emitowany jest na nośnikach multimedialnych przy kasach sklepowych. Jest to na bieżąco aktualizowany kanał newsowy z najważniejszymi informacjami z Polski i ze świata, z prognozą pogody, kalendarium, informacjami biznesowymi a także prezentujący materiały reklamowe. 

Jak pokazały badania Millward Brown SMG/KRC przeciętnie klient spędza w kolejce do kasy 8,25 min.

Z badań Millward Brown SMG/KRC wynika, że prawie 2/3 konsumentów (64,8 proc.) uważa, że warto zapoznać się z reklamami właśnie w sklepie. Blisko 55 proc. klientów sieci handlowych przyznaje, że czekając w kolejce do kasy chętnie poświęca uwagę oglądaniu reklam, a 52,9 proc.jest lepiej do nich nastawionych, niż podczas oglądania w domu. Dodatkowo, prawie połowa osób przebywających w markecie (45,1 proc.) twierdzi, że możliwość zapoznania się z treściami prezentowanymi na nośnikach multimedialnych uatrakcyjnia zakupy.

  • Marta 2012-02-08 14:15:04

    Mnie najbardziej odpowiadają czytelne gazetki w internecie. Telewizji nie oglądam .Szkoda,że gazetki Lidla są do niczego. Mało informacji na temat cen produktów,zwłaszcza tych częściej kupowanych . Lewiatan także rzadko ma aktualne gazetki . Najbardziej odpowiadają mi gazetki reala ,ale mam za daleko tam jeździć , Tesco także ma gazetki na 5-. Czyli nieźle.

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 4835

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA