REKLAMA
REKLAMA

Stock promuje limitowaną edycję wódki Stock Prestige

Autor: wirtualnemedia.pl 6 maja 2016 13:55

Pod hasłem „Welcome to Monaco” trwa ogólnopolska kampania promującą limitowaną edycję wódki Stock Prestige (produkowanej przez Stock Polska) - podają Wirtualnemedia.pl.

REKLAMA

Głównym celem akcji jest zaangażowanie konsumentów do udziału w konkursie, w którym nagrodą są m.in. trzy wyjazdy na wyjątkowe na skalę światową wydarzenie Monaco Yacht Show wraz z przelotem i zakwaterowaniem.

Na potrzeby kampanii powstały kreatywne materiały POS oraz dotycząca konkursu zakładka na stronie stockprestige.pl. Do współpracy zaproszony został youtuber Łukasz Jakóbiak. 


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12425

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA