REKLAMA
REKLAMA

Stock Spirits wydał 12 mln euro na wstawienie lodówek do tradycyjnych sklepów

Autor: dlahandlu.pl 27 marca 2014 11:56

W ciągu roku podjęliśmy dwie strategiczne inicjatywy celem przygotowania sobie gruntu pod dalszy rozwój. Inicjatywy te zaczęły już przynosić pozytywne rezultaty. Nasz „Projekt Polar" w Polsce polegał na zainstalowaniu 20 000 obrandowanych lodówek w tradycyjnych sklepach detalicznych w całej Polsce. Ponadto, podpisując umowę na wyłączną dystrybucję z firmami Beam w Polsce oraz Diageo w Czechach, zrobiliśmy ważny krok w kierunku zwiększenia naszej oferty produktów premium - powiedział Chris Heath, prezes zarządu Stock Spirits Group.

REKLAMA

2014 r. rozpoczął się dla nas dobrze, pomimo podwyżki akcyzy na alkohol w Polsce. Grupa jest gotowa aby wykorzystać potencjał jaki tkwi na rynkach Europy Środkowo-Wschodniej. Z optymizmem patrzymy w przyszłość - dodał.

Przychody grupy wzrosły o 16,4 proc. do 340,5 mln euro (2012 r.: 292,4 mln euro), a zysk netto spadł do 8,9 mln euro (2012 r.: 26,2 mln euro). 

Stock Spirits Group prowadzi swoją główną działalność na terenie Polski, Czech, Słowacji, Włoch, Chorwacji, Bośni i Hercegowiny. Ponadto, eksportuje swoje produkty do ponad 40 innych krajów na całym świecie. Łączny wolumen sprzedaży wynosi obecnie ponad 150 milionów litrów rocznie. Do grupy należą takie marki, jak: Stock 84, gorzki likier ziołowy Fernet Stock i Limonce, a także Stock Prestige i Czysta de Luxe.
Firma Stock powstała w efekcie połączenia spółek Eckes & Stock i Polmos Lublin w 2008 r. Ostatnio zadebiutowała na Londyńskiej Giełdzie Papierów Wartościowych.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 4835

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA