Stokrotka chce poszerzyć ofertę o regionalne pieczywo

www.portalspozywczy.pl 18 lipca 2013 14:15

Stokrotka zastanawia się nad wprowadzeniem do sklepów kącika dla dzieci, jak również rozszerzeniem odpieku pieczywa o produkty regionalne.

Decyzja na temat ewentualnego wprowadzenia kącika dla dzieci zapadnie po badaniach, które ruszą zaraz po wakacjach.

Stokrotka przygląda się też odpiekowi. W tej chwili własny odpiek realizuje w 94 lokalizacjach. Jak mówi Rafał Melanowicz, dyrektor handlowy sieci, spółka szuka na tym polu innowacji. - Na razie mamy w ofercie te produkty, które najlepiej są postrzegane i najszybciej rotują. Zastanawiamy się natomiast nad regionalnymi wypiekami, które mogą nas odróżnić i które są poszukiwane przez klientów - tłumaczy. Są już prowadzone wstępne rozmowy na temat popularnych na lubelszczyźnie kogutów z Kazimierza Dolnego.

Melanowicz znacznie bardziej zachowawczo wypowiada się na temat wprowadzenia do Stokrotek niewielkiego bistro. - Mamy różne opinie na temat małych stoisk bistro z hot-dogiem czy kawą. Badania, jakie otrzymujemy, pokazują bardzo zmienne tendencje klienta, jeżeli chodzi o ich postrzeganie - twierdzi dyrektor handlowy spółki. Zaznacza, że Stokrotka na razie nie jest przekonana odnośnie wprowadzenia takiego rozwiązania.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11012

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane