Stokrotka chce w tym roku zanotować 2 mld zł obrotu

Autor: Newseria 26 marca 2014 09:08

Nawet 50 nowych sklepów chce otworzyć w tym roku sieć Stokrotka. Mają to być zarówno duże supermarkety, jak i - co jest nowością - mniejsze sklepy. Celem na ten rok jest ponad 2 mld zł obrotu. Rozwój ma przyspieszyć uruchomienie formuły franczyzowej, co powinno nastąpić w ciągu najbliższych tygodni. Już teraz Stokrotka jest jedną z największych polskich sieci.

- Podjęliśmy decyzję o rozwoju w mniejszym formacie, w formacie market - placówek o powierzchni 200-400 mkw. Czyli do kilkusetmetrowych supermarketów dodajemy bardzo ważny nowy format działalności. W 2014 roku planujemy otwarcie około 30 sklepów w formacie supermarket. Również w formacie market będzie to najprawdopodobniej kilkanaście sklepów - zapowiada w rozmowie z agencją informacyjną Newseria Biznes Krzysztof Trojanowski, dyrektor operacyjny i członek zarządu Stokrotki.
Poza rozwojem mniejszych sklepów Stokrotka zmienia też wystrój już istniejących punktów. W ubiegłym roku rozpoczął się proces zmiany formatu, w wyniku którego powstało ponad 20 wzorcowych sklepów. Trojanowski podkreśla, że dzięki temu zakupy mają stać się wygodniejsze, a asortyment zostanie poszerzony. W tym roku przebudowę ma przejść kilkadziesiąt sklepów. Zostaną one wybrane pod względem ekonomicznym, bo jak zaznacza Krzysztof Trojanowski, nie wszędzie opłaca się zmieniać wystrój.
Sklepów Stokrotki ma zacząć przybywać także dzięki rozwojowi sieci franczyzowej. Trojanowski zapowiada, że model takiej współpracy zostanie przedstawiony w ciągu kilku tygodni. Spółka chce rozwijać się organicznie, ale prowadzi także rozmowy z partnerami na temat wspólnych przedsięwzięć. Już teraz Stokrotka ma prawie 250 sklepów w całej Polsce, co daje sieci miejsce na podium wśród polskich sieci.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • Marta 2014-03-26 16:21:19

    zauważyłam ,że mają coraz lepsze promocje w Stokrotce. Mąka tortowa 1,39zł,podgardle niecale 7zl , łopatka nie przekraczala ceny 10zl. Coraz częściej zagladąm do Stokrotki a coraz mniej, prawie wcale do Tesco.W Tesco wszystko drożej niż gdzie indziej. To juz w Realu lepsze i więcej promocji. W Lidlu kupuję mleko UHT 3,2% i inne drobne rzeczy.Mięso za drogie.

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10380

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane