Stokrotka chce zwiększyć lojalność klientów. Wyda więcej na marketing

www.portalspozywczy.pl 17 listopada 2015 18:19

Dariusz Kalinowski, prezes Emperia Holding podał, że celem Stokrotki będzie obecnie zwiększanie sprzedaży poprzez zwiększanie lojalności klientów i powtarzalności ich wizyt w sklepach. Sieć chce zwiększyć nakłady na działania marketingowe.

"Mogą one wzrosnąć powiedzmy do 1,2 proc. naszych przychodów, przy czym w trzecim kwartale wynosiły 1 proc." - powiedział prezes Dariusz Kalinowski.

Podkreślił jednak, że firma nie chce skupiać się na promocjach cenowych, które przynoszą jedynie znaczny wzrost wolumenów sprzedaży, ale nie przekładają się na lojalność klientów i systematyczność zakupów robionych przez nich zakupów.

Kalinowski zapowiedział także wdrożenie nowych programów lojalnościowych dla klientów.

Prezes Emperia Holding poinformował także, że sieć zakończyła testy tzw. "scenariuszy cenowych". Obecnie firma wdraża w sklepach wybrane rozwiązania.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10864

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane