Stokrotka: Koszt rebrandingu to 15-20 tys. zł na 1 placówkę

Autor: dlahandlu.pl 11 lipca 2013 13:15

Jak wynika z zapowiedzi szefów sieci Stokrotka zewnętrzny rebranding 1 sklepu obejmujacy zmianę logo i wizualizacji będzie kosztował ok. 15-20 tys. zł. Jednak firma nie zamierza na tym poprzestać i w przypadku starszych sklepów, działających ok. 10 lat zamierza przeprowadzić także pełną renowację, która będzie oczywiście znacznie bardziej kosztowana.

1 sklep w nowej wizualizacji zostanie otwarty 21 sierpnia. Cały proces rebrandingu będzie rozłożony w czasie. Więkoszość z 15 sklepów, których otwarcie zapowiedziano na ten rok zostanie uruchmionych już w nowej wizualizacji. 

- Od września w kilku wyselekcjonowanych sklepach wzorocowych, które przejdą remodeling, będą prowadzone testy związane z odbiorem tych sklepów przez klientów. Jeżeli wzrosty sprzedaży będą powyżej średniej dla naszych sklepów na pewno zdecydujemy się na szybsze wdrożenie zmian, bo będzie to dla nas opłacalne - wyjaśnia Rafał Melanowicz, dyrektor handlowy sieci Stokrotka. Wyniki sprzedaży sklepów testowych będą znane pod koniec roku i wówczas zostaną podjęte dalsze decyzje odnośnie poziomu inwestycji w istniejące sklepy.

Firma podtrzymuje plany rozwoju organicznego: 15 nowych sklepów w 2013 roku i po 30 nowych sklepów rocznie od 2014 roku. Dodatkowo Stokrotka bierze pod uwagę przejęcia małych regionalnych sieci handlowych. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,98

  • Śr

    3,56

  • Min

    2,38

» Produkty » Sklepy » Regiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11056

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane