Stokrotka: Koszt rebrandingu to 15-20 tys. zł na 1 placówkę

Autor: dlahandlu.pl 11 lipca 2013 13:15

Jak wynika z zapowiedzi szefów sieci Stokrotka zewnętrzny rebranding 1 sklepu obejmujacy zmianę logo i wizualizacji będzie kosztował ok. 15-20 tys. zł. Jednak firma nie zamierza na tym poprzestać i w przypadku starszych sklepów, działających ok. 10 lat zamierza przeprowadzić także pełną renowację, która będzie oczywiście znacznie bardziej kosztowana.

1 sklep w nowej wizualizacji zostanie otwarty 21 sierpnia. Cały proces rebrandingu będzie rozłożony w czasie. Więkoszość z 15 sklepów, których otwarcie zapowiedziano na ten rok zostanie uruchmionych już w nowej wizualizacji. 

- Od września w kilku wyselekcjonowanych sklepach wzorocowych, które przejdą remodeling, będą prowadzone testy związane z odbiorem tych sklepów przez klientów. Jeżeli wzrosty sprzedaży będą powyżej średniej dla naszych sklepów na pewno zdecydujemy się na szybsze wdrożenie zmian, bo będzie to dla nas opłacalne - wyjaśnia Rafał Melanowicz, dyrektor handlowy sieci Stokrotka. Wyniki sprzedaży sklepów testowych będą znane pod koniec roku i wówczas zostaną podjęte dalsze decyzje odnośnie poziomu inwestycji w istniejące sklepy.

Firma podtrzymuje plany rozwoju organicznego: 15 nowych sklepów w 2013 roku i po 30 nowych sklepów rocznie od 2014 roku. Dodatkowo Stokrotka bierze pod uwagę przejęcia małych regionalnych sieci handlowych. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11009

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane