Stokrotka otwiera 2. market franczyzowy

Autor: dlahandlu.pl 17 września 2014 18:43

Stokrotka zwiększa liczbę sklepów franczyzowych, po tym jak w kwietniu wyszła na rynek z ofertą współpracy w takim systemie. 18 września w Ostrówku koło Łochowa otwiera nowy market. Jest to drugi franczyzowy market tej sieci. Łącznie Stokrotka będzie posiadać już 29 sklepów w formacie marketowym.


Grupa Emperia, w skład której wchodzi Stokrotka, planuje do końca roku mieć 20 sklepów we franczyzie, łącznie w formatach supermarketu i marketu. Na przyszły rok Stokrotka zapowiada otwarcie minimum 70 sklepów franczyzowych, w tym 50 marketów i 20 supermarketów. Oprócz tego sieć zamierza w 2015 r. otworzyć 80 sklepów własnych (30 supermarketów i 50 marketów). W kwietniu bieżącego roku Stokrotka wyszła na rynek z ofertą współpracy w ramach partnerskiego systemu franczyzowego. Dotychczas Stokrotka oferowała współpracę w formacie supermarketowym, obecnie otwiera się także na format marketowy tj. sklepy o powierzchni sprzedaży 200-400 m.kw.


Stokrotka jest operatorem ponad 240 supermarketów i marketów Stokrotka zlokalizowanych na osiedlach, w mini-centrach i galeriach handlowych w całym kraju.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10794

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane