PARTNERZY PORTALU Partner portalu: City Board
REKLAMA
REKLAMA

Stokrotka stawia na mniejsze placówki

www.portalspozywczy.pl 24 listopada 2014 14:33

Nowe plany inwestycyjne, które ogłosił zarząd spółki Emperia przesuwają ciężar inwestycji z dużych supermarketów własnych na mniejsze sklepy franczyzowe i własne. W 2015 r. firma planuje uruchomić 15-20 supermarketów własnych.

REKLAMA

 - Duże supermarkety będziemy otwierać tylko w lokalizacjach o dużym potencjale wzrostowym. Wcześniej planowaliśmy otwieranie ok. 30 supermarketów rocznie, ale ze względu na sytuację na rynku nie będzie to możliwe - mówi Dariusz Kalinowski, prezes zarządu Emperia Holding SA i sieci Stokrotka. W przyszłym roku supermarkety pojawią się głównie w nowych obiektach i będą to w większości umowy najmu już teraz podpisane.

Jednocześnie dodaje, że coraz trudniej znaleźć atrakcyjne lokalizacje pod duże sklepy, tym samym ciężar rozwoju zostanie przesunięty na mniejsze formaty. - Widzimy duży potencjał rozwoju marketów w obiektach nowych i już istniejących, w które możemy wejść z naszymi mniejszymi sklepami - wyjaśnia Dariusz Kalinowski.

Obecnie Stokrotka zarządza siecią ponad 250 sklepów na terenie całego kraju.

 


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 15555

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA