Stokrotka wystartowała z franczyzą - poznaj warunki współpracy

Autor: www.dlahandlu.pl 2 kwietnia 2014 09:32

Stokrotka wystartowała z franczyzą - poznaj warunki współpracy

Sieć supermarketów Stokrotka zgodnie z zapowiedziami ruszyła z programem franczyzowym. Pierwsza tego typu placówka działa już w Puławach. Wymagania wobec partnerów handlowych to m.in. lokal o pow. min. 400 mkw., atrakcyjna lokalizacja (potencjał konsumencki min. 5 tys. mieszkańców; parking dla klientów oraz otoczenie konkurencyjne sklepu) oraz potencjał finansowy niezbędny do wdrożenia standardów sieci.

Jako korzyści finansowe dla franczyzobiorców Stokrotka przedstawia: wysoką marżę ze sprzedaży w sklepie, korzystne warunki zakupu towarów, wysokie bonusy za utrzymanie standardów sieci, wysokie nakłady na działania marketingowe ze strony sieci, stały i pewny grafik dostaw do sklepu (nawet do 6 dostaw tygodniowo asortymentu suchego i do 6 dostaw tygodniowo asortymentu świeżego), niskie opłaty franczyzowe oraz narzędzia finansowe wspierające początkową inwestycję franczyzobiorcy.

Sieć posiada 9 regionalnych centrów zaopatrzenia oraz główne centrum dystrybucyjne w Teresinie pod Warszawą o powierzchni ponad 27000 mkw. W ofercie asortymentowej posiada ponad 12 000 indeksów,  ponad 400 produktów marki własnej w dwóch segmentach cenowych
- segment średniej półki i segment ekonomiczny.

Stokrotka Sp. z o.o. jest polską firmą działająca od 1994 roku na rynku handlu detalicznego, specjalizująca się w prowadzeniu własnych sklepów w formacie supermarket na terenie całego kraju. Posiada ponad 240 sklepów własnych. Typowa powierzchnia handlowa wynosi od 400 do 800 mkw., w zależności od zapotrzebowania i warunków rynkowych, aczkolwiek w sieci funkcjonują również rentowne sklepy o powierzchni znacznie mniejszej, jak i większej.

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • Michał 2014-04-04 11:42:37

    Taa, franszyza to sposób tylko na pozbycie się pracowników. Najlepsze firmy to te które nie zatrudniają. Łatwo je sprzedać! Do tego dąży zarząd sieci sklepów Stokrotka. Chcą się pozbyć detalu. A jak już pójdzie pod młotek to kupi go np.jakiś żydowski fundusz i zacznie się niewolnictwo. Będzie jak sieci Żabka. Nowy właściciel i kolejne cięcie marż ajentom tych sklepów. Bez ich zgody. umowy gdzie nie ma zapisu o wysokości min. marży to nic tylko złodziejstwo!

  • wiktor 2014-04-02 21:23:41

    Nareszcie Polacy z dobrym produktem na rynku.

    Trzymam kciuki !!!!

    Trzeba coś dla polskiego handlu robić

  • atoidi 2014-04-02 21:00:11

    Idiota zagwarantuje Ci marżę na papierze!!!

ZOBACZ WSZYSTKIE (6)

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11733

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane