Stokrotka wzmacnia skład zarządu

Autor: www.dlahandlu.pl 3 marca 2014 17:25

3 marca Zgromadzenie Wspólników spółki podjęło decyzję o wzmocnieniu dotychczasowego skład osobowego zarządu, poprzez powołanie dyrektora handlowego, członka zarządu - Mirosława Wawryszczuka oraz dyrektora ds. franczyzy, członka zarządu - Krzysztofa Książka odpowiedzialnego za nowy, istotny obszar działalności spółki.

Mirosław Wawryszczuk związany jest z Grupą Kapitałową Emperia od 14 lat. Posiada wieloletnie doświadczenie w handlu dobrami FMCG po stronie dystrybucyjnej oraz detalicznej. Ostatnio odpowiadał za strategię asortymentową, promocyjną i cenową supermarketów Stokrotka pełniąc funkcję dyrektora sprzedaży i marketingu. Jako członek zarządu Stokrotki będzie odpowiedzialny za strategiczny dla spółki obszar zakupów, sprzedaży i marketingu. Wybór Mirosława Wawryszczuka stanowi zakończenie procesu rekrutacji na stanowisko dyrektora handlowego Stokrotka Sp. z o.o.

W minionym roku zapadła strategiczna decyzja o rozwoju sieci Stokrotka w oparciu o opracowane rozwiązanie franczyzowe. W ostatnim kwartale 2013 sieć uruchomiła pierwszą placówkę testową, natomiast z końcem pierwszego kwartału 2014 roku Stokrotka będzie gotowa zaproponować polskim detalistom ofertę efektywnego konceptu franczyzowego, którego siła tkwić będzie w kompleksowym rozwiązaniu oferującym współpracę poczynając od budowania asortymentu po działalność operacyjną i logistyczną. Ze względu na wagę franczyzy, jako kolejnej drogi intensywanego rozwoju sieci, do zarządu powołany został Krzysztof Książek - dyrektor ds. franczyzy, członek zarządu. Ze spółką Stokrotka współpracuje od 11 lat. Początkowo był związany z działem zakupów, następnie zarządzał supermarketami Stokrotka odpowiadając za obszar operacyjny jako dyrektor makroregionu. Od 2013 roku odpowiada za istotny dla sieci Stokrotka projekt wdrożenia konceptu franczyzowego. Jako członek zarządu będzie koordynował rozwój tego obszaru.

Pierwszy supermarket Stokrotka powstał w Łęcznej koło Lublina w 1996 roku. Obecnie sieć obejmuje około 240 supermarketów i marketów Stokrotka zlokalizowanych na osiedlach, w mini-centrach i galeriach handlowych. Typowe placówki handlowe mają od 200 mkw do 1000 mkw. powierzchni sprzedaży i oferują od 4 do 10 tys. pozycji asortymentowych.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11127

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane