Strategia Farmio opiera się na kanale nowoczesnym

www.portalspozywczy.pl 10 marca 2016 19:16

Andrzej Łęgosz, wiceprezes Farmio, w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl przyznaje, że relacje firmy z handlem układają się coraz lepiej. Strategia dystrybucyjna drobiowej spółki opiera się przede wszystkim na kanale nowoczesnym.

- Nasza strategia dystrybucyjna jest oparta głównie o kanał nowoczesny. Współpraca rozwija się coraz lepiej ponieważ udowodniliśmy już to, że jesteśmy firmą rzetelną dla klientów i innowacyjną dla konsumentów. To powoduje, że współpraca z nami jest dla klientów opłacalna z biznesowego punktu widzenia. Obecnie współpracujemy na stałe bądź akcyjnie praktycznie z wszystkimi sieciami polskimi, jak i międzynarodowymi - mówi Łęgosz.

portalspozywczy.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10756

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane